2014年5月21日星期三

Thịt Kho Tàu

等我煮個越南嘢舒緩一吓中越緊張關係.
blog友煮咗個焦糖豬肉. 想試試. 但係唔係好明個做焦糖個方法,於是去yt搵個video睇睇.
Caramelized Pork and Eggs (Vietnamese: Thịt Kho Tàu, literally translated as Braised Meat in Light Sauce) is a Vietnamese traditional food consisting of marinated pork and boiled eggs braised in coconut juice. Although it is a normal everyday dish, in southern Vietnam it is one of the traditional foods during Tết (or Vietnamese New Year). Before the dish is served for general consumption, the dish is offered to deceased ancestors or family members on altars. In Vietnam, rice is commonly served along with the dish.
www.wikipedia.org



1kg腩肉切粒. 1湯匙蒜蓉, 1湯匙乾, 1匙我估係味精(我用雞粉), 匙鹽,胡椒醃佢半個鐘. 1湯匙油燒熱,灑上2湯匙糖,煮至變焦糖. 撈入腩肉. 然後加椰子汁,烚蛋,魚露炆佢around兩個鐘.
買材料唔多順利,想要腩肉冇腩肉. 想要椰子汁又冇椰子汁. 原來鬼鬼超市只有椰奶,要我特登出中超. 啲大陸出椰子汁又多E numbers. 最後買咗泰國有機椰汁.

另外我好怕煮魚露個味,成間屋都臭晒. 但係食嘅時候又唔覺臭喎, 好好食. 都唔知下次煮唔煮好,真矛盾.

47 則留言:

  1. 呢家嘢食1次夠了,膽固醇超高!

    回覆刪除
  2. 跟我們廣東人炆豬腩肉異曲同工喎. 廣東人加老抽著色, 佢用焦糖, 廣東人加冰糖同炆, 佢用椰汁, 豬肉又淋又靚啦. 味道可能不同, 佢有椰味卦?

    回覆刪除
  3. 偶吃一回便好!呢個份量(1KG肉),我可能要吃幾餐!

    回覆刪除
  4. 椰汁我唔受得,都係中式炊腩算啦

    回覆刪除
  5. 我會試下用豬扒,無咁肥,加上我呢度無可能有"最靚的豬腩肉"。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係用豬扒, 都好味呀

      刪除
    2. 王子, 如果唔想自己屋企一陣味, 就請纓去人地屋企煮啦

      刪除
    3. 人哋可能以後都唔畀我去佢度喎...

      刪除
  6. 豬腩再加椰汁呢味都幾肥下,不過似乎唔錯,我都想試下。

    回覆刪除
  7. 買材料咁唔順利會唔攪到中越關係惡化架? 哈哈哈哈
    我都怕魚露.. 出街食越南菜算

    回覆刪除
    回覆
    1. 魚露食又真係好好味,煮就好鬼臭.

      刪除
  8. 屋企有越南朋友,自細就有呢個餸食,我覺得勁好味呀

    回覆刪除
  9. 都係去食碗生牛河有代表性。

    回覆刪除
  10. 你嗰碟有啲乾喎。
    成間屋都臭晒,咪開抽油煙機,開抽氣扇,開窗,開門,乜都開晒佢,再加噴空氣清新劑囉。

    回覆刪除
  11. 煮多啲食啦!最多變肥靚仔。

    回覆刪除
  12. 有冇因為你煮咗呢個餸...中越關係緩和咗呢??!!!......

    回覆刪除
  13. 好好食, 可以用soy sauce 代替?

    回覆刪除
    回覆
    1. 用soy sauce我估用加糖囉. 因為呢個係甜甜地o既.

      刪除
  14. 我都好怕魚露煮起來的味道 , 我都想試煮 , 但肯定唔落魚露 .

    回覆刪除
  15. 王子你都幾勤力。。。

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.