2014年10月4日星期六

無國界醫生

927  
今年又有無國界醫生嘅展覽,聽講有新展品,咁又去睇吓啦.




Videos訪問
... 上次因為有人玩梗,detail咁睇. 今次補番.




手術室...今次好似唔同咗.

今次規模細咗. 展出住嘅帳蓬只有兩個.

新展品就係有關伊波拉. 但係只有呢個.
同埋呢個伊波拉醫護中心嘅圖.

32 則留言:

  1. 個展覽係招募義工定係捐款?

    回覆刪除
  2. 無國界醫生,值得尊敬!

    回覆刪除
  3. 真正既醫德 , 救死扶傷, 好令人敬佩 !

    回覆刪除
  4. 第8張做乜無啦啦有隻手好似黐住部好舊嘅機器咁恐怖嘅?

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 我唔捐架. 因為我以前見過某知名慈善機構好黑暗.

      刪除
  6. 帳蓬的設備係畀醫生訓定傷者訓架??

    回覆刪除
  7. 個展覽咁好咁少人去睇既~

    回覆刪除
  8. 無國界醫生真係好偉大,同你一樣,聽過好多好黑暗的慈善團體,收益,行政資出極多,但真正用在前線的錢佔好少

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為以前有一次要處理某間機構o既戶口,先知咁黑暗. 我以後都唔捐錢.

      刪除
  9. 真係乜展覽都有!很好啊~

    回覆刪除
  10. 值得敬佩! 早前香港D 人興玩ice bucket challenge 係Facebook tag左我,我真係無一段人純為跟潮流呀,我無玩,找數用月供形式捐比無國界醫生

    回覆刪除
    回覆
    1. ice bucket challenge我覺得好無謂,捐錢咪捐錢囉.

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.