2014年10月20日星期一

Congress of Vienna

Congress of Vienna今年係二百週年紀念.
嗰時因為好多人嚟開會. 所以當時整咗好多馬車等開會嘅人可以借嚟用.  
馬車博物館個特別展覽就展出當時啲馬車.
Btw我中學年代冇讀過西史. 我只聽過Congress of Vienna呢個名. 到睇咗個展覽先知知地發生乜事.








因為係去睇開幕,攞正牌可以影相(如果自己私人嚟係唔可以影架呢度).
以下係常設展品.
 好似係結婚時用


 呢架係出殯用.
 BB用馬車.

 小朋友用
呢架係茜茜王后架靈車
 ??
茜茜王后愛驅.

34 則留言:

  1. 架架都好型, 邊架係你架.

    回覆刪除
  2. 啲車好豪,結婚車好浮誇呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果唔係點襯得起上流社會人士呢.

      刪除
  3. 那些馬車很豪華,應該都是上流社會人士用啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 二百年前派黎開會一定係上流社會人士啦.

      刪除
  4. 維也納會議 準備咗 0車同BB車 代表咗開會兩個結果……死亡同合縱?咁有冇炮房車畀人車震呢?

    回覆刪除
  5. 黎開既然係上流社會人士,咁佢哋應該有私家車,使乜借呢?
    我中學有讀世史(我哋叫世史,即世界歷史,唔叫西史),但印象中好似無講Congress of Vienna

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估可能咁遠黎到架車都爛.
      世史一定多o野讀過西方歷史啦.

      刪除
  6. 你工作影的相...可以率先放到你blog內大家睇先咩?!!

    回覆刪除
  7. 有讀過呀,Metternich好出名架喎

    回覆刪除
  8. D馬車好豪華大方, 如果當時達官貴人, 在假日想鍊番轉的話, 唔知係唔換過兩隻會賽跑的馬, 變成跑車???

    回覆刪除
  9. 我中學有讀西史, 不過俾番哂先生

    回覆刪除
  10. 馬車好特別,大開眼界,謝謝!

    回覆刪除
  11. 我覺西史非常複雜,成日爭地盤,打來打去,所以很討厭西史堂。
    現在住外國和當準備去旅行時,了解當地歷史又成為一種興趣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇讀西史e+我就覺得遺憾,去旅行時好多同歷史有關o既o野都唔係好知.

      刪除
  12. 好靚喎,難得可以影相!

    回覆刪除
  13. BB自己坐馬車咪好危險?

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.