2014年10月24日星期五

出巡第十八站Hamburg 4

繼續睇模型
呢度將推出意大利區.


砌模型呢份工大家想唔想做呢?
Hamburg
我覺得去咗啲景點先睇模型,可以比較邊啲似.












Elbephilharmonie音樂廳模型又係好多人等影相.
因為佢會開合. 可以睇吓入邊情況.
Shop有好多模型賣. 我冇玩好耐,冇乜興趣睇了. 
 

41 則留言:

  1. 我有興趣架.
    你d相大返d會蝕底咩 ,咁鬼祟乜都睇唔到 !

    回覆刪除
  2. 手作仔,一人工作,最啱我!

    回覆刪除
  3. 砌模型唔啱我,手震呀

    回覆刪除
  4. 砌呢D模型, 要好細心架, 唔係砌 lego 嘛

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 自己砌一個模型都要用好多時間,何況係咁大型

      刪除
    2. 咁大型要一組人去做架!

      刪除
    3. 我o個日只見三個人做咋.

      刪除
  6. 我啲小學雞勞作都有貼堂架!哈哈哈!不過,模型太細緻,唔啱我呢個老花眼老人家玩。

    回覆刪除
  7. 咁你去過嘅景點嘅模型有邊個係最似呢?

    回覆刪除
  8. 睇住佢整感覺好amazing~~~
    你有冇份參與?

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇架. 如果有就好囉.

      刪除
    2. 喺外國,哩門喺建築模型專科嚟架,唔易入學,要藝術底子好好
      通常歐洲喺最流行 HO size (比例1:87),H size(1:140)喺日本較多人玩

      刪除
    3. 路霸兄藝術底係咪都好好o既呢?

      刪除
  9. 乜咁求其影o架I仲想睇清楚d模型細微部份添l

    回覆刪除
  10. 我細佬今朝先俾我睇呢個模型館的video,真係好勁呀!!
    入場費貴嗎?

    回覆刪除
  11. 我見德先生嘅蚊型Eisenbahn, 就勁佩服佢地咁大製作, 高難度係仲要活動自如.

    回覆刪除
    回覆
    1. 德先生有冇砌埋屋呀,背景咁呢?

      刪除
    2. 有屋, 有火車站, 有工廠, 有樹, 仲有山洞呀.

      刪除
  12. 大型火車模型比例情景,歐洲人做得好好,
    我以前做過唔少,大型都做過,當然技術差少少,
    但都有番咁上下架,我亦想去下歐洲學藝進修下,佢地有好多新材料技術~~

    回覆刪除
  13. 買返間屋仔砌下都好嘛?!!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.