2014年12月9日星期二

又去Trieste

1130呢日四點幾去到Trieste,已經天黑了
Trieste我估去過三次. 今次主要想影吓呢個水族館Acquario Marino di Trieste. 但係網上睇過人哋post 入面嘅相,係完全唔想入去睇囉.
Arco di Riccardo係睇咗一位blog友影嘅相,我又想去睇吓.
行行吓無意見到呢個遺址

漫無目的睇燈飾.







呢個係咪新呢,好似未見過.



估唔到Trieste呢度頭星期日都有開.
第二朝快快影吓相.

瑪利亞係咪去咗港做雙非呢?
唔知乜示威.
趕去郵政總局買郵票後就回歸奧地利lu. (以下係郵政總局一個展覽,只有意文,唔知關於乜)

46 則留言:

  1. 香港啲聖誕燈飾靚好多喎!

    咁瑪利亞都唔去你嗰度雙非。

    回覆刪除
  2. 外國嘅燈飾,每處也差不多!

    回覆刪除
  3. 你唔想睇都仲去既,仲有冇再無聊d呀XXD
    你d大婆又企哂出黎做乜啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你唔記得我係睇樓架咩?!!
      企哂出黎迎接我囉.

      刪除
  4. 又落雨,落雨我冇心機行架

    回覆刪除
  5. 點解唔去水族館呀? 可能唔係咁差呢

    回覆刪除
  6. 又有郵票睇係嘛!影大張d啦!

    回覆刪除
  7. 去過咁多次都再去?點解唔搵啲新地方去見識吓?

    回覆刪除
  8. Revisit to this city again through your blog!

    回覆刪除
  9. 我嘅香港朋友來新加坡時,說新加坡嘅聖誕燈飾靚渡過香港嘅TST !

    回覆刪除
  10. 為什麼遊人這麼少?

    D人示威可能認為冇遊客, 抗議發展局宣傳不足.

    回覆刪除
  11. 我未去過。星期日開門做生意因為係12月。

    回覆刪除
  12. hi 好久不見,仲記得我嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果你等我老人癡呆先浦頭真係會唔記得你架.
      btw結咗婚嗱?? 恭喜!!恭喜!!

      刪除
  13. 落雨出巡真掃慶,不過我們呢度都落左好耐雨,太陽休息左好耐

    回覆刪除
  14. 落住雨行...你唔凍咩??
    閃神那些是什麼產品??

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然有雨都有十幾度,暖過維也納好多.
      掛畫黎.

      刪除
    2. 係掛畫!!...咁香港買的閃神掛畫靚過佢多多聲~~

      刪除
    3. 有!! 可能是臨時租約的店舖...內裡賣卡通人物畫~~
      畫有畫框,漫畫內有佈景~~不那麼單調...

      刪除
  15. 最怕落雨濕濕又凍 , 行街都冇心機 lu .

    回覆刪除
  16. 我30號在Stuttgart呢,冇落雨! 之後到Munich開始落

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.