2015年1月24日星期六

冬巡imm @Cologne

1月19
今年又去科隆睇國際傢俱展.  
場館藝術裝飾.







參展商年年都差唔多.
呢檔我like佢幅牆.
用椅疊架.
呢檔用氣球
有幾個參展商都有發熱梳化
某中國參展商
我鍾意睇創意design多
外賣筷子整架.







唔係好明鞋都關呢個展覽事??

以下呢個櫥櫃好特別
美國學生作品
呢個都係美國學生作品. 鉛筆相機腳架
創意座椅
菜檔個籃
電腦芒。
插一舊舊冷變軟軟坐墊



廚具展中大公司檔口有煮食示範。

經過呢檔佢啱啱煮好. 有得食. Yeah!
抽油煙機.

34 則留言:

  1. 創意傢俱部份最好睇!

    回覆刪除
  2. 果堆疊得高高嘅凳我喺香港酒樓見過,抄我哋。
    有燈筷子插座又幾靚。
    我希望有冷、暖梳化同床褥呀!冬暖夏涼,好舒服。
    有免費野食就一定見到王子!

    回覆刪除
  3. 發熱梳化>>>鋪張電暖毯咪有囉

    回覆刪除
  4. 點解會去傢俱展嘅? 找靈感裝修呀? 12歐入場費喎!

    回覆刪除
  5. 用椅疊架>> 學校校工作品?

    回覆刪除
  6. 公司cut 晒 budget, 都無機會去. 今年好睇嗎?

    回覆刪除
  7. 香港既豆腐潤屋企唔使諗了⋯

    回覆刪除
  8. 原來半公半私出巡,仲有冇其他展品呀?

    回覆刪除
  9. 發熱梳化!!如果在香港坐得多會不會生... XD XD XD

    回覆刪除
  10. 回覆
    1. 煮食示範係要撞啱先有特睇同食架.我主要睇吓創意design

      刪除
  11. 果架手推車花架幾好用喎,可以推出街晒完收返入屋

    回覆刪除
  12. 去到悶晒,下年都要再去?

    回覆刪除
  13. 創意座椅用菜檔個籃幾靚又通爽 ,

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.