2015年2月23日星期一

冬陰功燒雞

XX愛廚房第一集名廚煮咗個冬陰功燒雞,材料呢度唔難搵. 靚仔愛廚房,唔係得個講。我跟!

某洋超有冬陰功湯包,入邊已經有香茅,檸檬葉,南薑,辣椒. 再去另一間洋超買冬陰功醬.買埋莞茜. 可以開工
 
用冬陰功醬醃雞. 炒洋蔥,蒜泥。香茅,檸檬葉,南薑,辣椒切粒加入. 落冬陰功醬續炒。再落切碎莞茜,加水. 打獻.
煮好後塞入雞pat pat.
食時起皮,拆肉後用雞入面啲材料撈嚟食.
我冇跟佢咁撈嚟食. 個雞胸完全冇味.
諗吓點去改善啦.  
我改咗用雞脾肉,𠝹佢幾吓先醃。 冬陰功料另外煮,食先淋上去. 我覺得好食好多.

42 則留言:

  1. 醃的時間要久些,才入味的

    回覆刪除
  2. 塞入PATPAT才有賣點, 不代表好吃, 我們自家煮自家實戰, 才是心得所在.

    回覆刪除
  3. 我睇TBB個網頁, 原來個食譜 credit 係 Jacky Yu

    回覆刪除
  4. 所以食譜要煮過先根據自已口味改善,你叻叻呀

    回覆刪除
  5. 你個分類整多項"靚仔愛廚房"呀!好食嘅就放o係呢個分類囉!

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 佢好似淨係叫人用個冬陰功醬去醃

      刪除
  7. 回覆
    1. 如果個味好似白烚咁我就唔多like食.

      刪除
  8. 方太師傅教豆板醬個個牌子嘅鹹度都唔同,煮緊野時記得要試吓味,你啲陰宮醬偏淡,泰國野要落番啲魚露調啱味。

    回覆刪除
  9. 你低一次整無跟佢咁撈嚟食,咁隻雞入面啲醬去晒邊?

    回覆刪除
  10. 齋睇咁多料....就知好味~勁
    雞脾界多兩刀仲入味

    回覆刪除
  11. 你個方法又簡單啲又好味D
    有時自己改良方法又易整又啱自己胃口多一點

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係要改到啱自己胃口, 好似白烚咁我就唔多like食.

      刪除
  12. 好多時食譜都要改良下先啱自己口味既.
    補祝王子你羊年開開心心!

    回覆刪除
  13. 我仲以為會好入味添...點知咩味都無真係反高潮~~~
    祝你羊年快樂身體健康~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都以為醃咗多過24小時會好入味

      刪除
  14. 冬陰功湯包做雞,不辣嗎?

    回覆刪除
  15. 我都係鍾意王子你個改良版多D


    珮夫人

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.