2015年4月1日星期三

奧地利甜品

由細到大都唔多鍾意食熱嘅甜品。 中式嘅豆花,芝麻糊我都係要凍嘅。
喺克羅地亞嗰幾日,有晚酒店飯後甜品係奧地利甜品buffet. 好似好正咁,但係冇啱我食呢,因為全部都係傳統甜品,都係熱嘅。
奧地利傳統甜品有乜食呢? (以下都係網上圖片)

Buchteln似我哋嘅甜餐包,好軟熟,點vanilla sauce食嘅。

Nougatknödel中間係榛子醬。其他變化有果jam or原粒杏.
Apfelstrudel我估大家都熟識。 我要食凍嘅。
Palatschinke即係crepe ,中間多數係果jam. 如果係雪糕我食㗎.
Kaiserschmarrn炒粉糰。好香牛油味,奧地利皇帝大愛,但係唔多啱我呢個香港國王子.
Mohnnudeln. 一條條粉糰上灑上糖霜同罌粟籽.
Mohr im Hemd 似心太軟
Powidltascherl中間係西梅醬,外面灑上牛油炒過嘅麵包糠。



48 則留言:

  1. 都話咗你隻香港腳冇貴格啦,用凍水浸下食囉.

    回覆刪除
  2. 我會凍天食熱嘅暖笠笠,熱天食凍嘅凉陣陣。

    回覆刪除
  3. 我細時唔鍾意食中式甜品。依家咩都食。

    回覆刪除
  4. 我度啲甜品同你d好似!不過甜嘢我麻麻,仲要咁heavy,更加麻麻

    回覆刪除
    回覆
    1. 文化差唔多。
      我覺得食咗好飽肚嘅。

      刪除
  5. 全部都好好味,不過一定好甜!

    回覆刪除
  6. 個D都係奧地利甜品?我係奧地利只係食過Apfelstrudel咋

    回覆刪除
    回覆
    1. Apfelstrudel最出名,好多地方都可以食到。

      刪除
  7. 克羅地亞傳統甜品有咩食呀?攞啲嚟攤凍佢先食唔得咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係唔知克羅地亞傳統甜品有乜食,未食過. 間酒店又冇提供。
      凍咗我都唔like食架. 甜餐包食飽飯仲邊食得落。其他似食粉糰,唔食.

      刪除
  8. 老外甜品有很多好好食,但太甜我又吃不下呢!

    回覆刪除
  9. Apfelstrudel 加雪糕無得頂!

    回覆刪除
  10. 哈哈,我都係鐘意凍食甜品架!中式糖水都係食凍架!

    回覆刪除
  11. 無論冷熱甜品我都好鍾意食 .

    回覆刪除
  12. 中式糖水好多時係熱食

    回覆刪除
  13. 我飲咖啡最鍾意落朱咕叻雪糕. 食紅荳沙都係.

    回覆刪除
  14. 我覺得豆花熱食好食過凍食




    珮夫人

    回覆刪除
  15. 眾多甜品中, 我對似甜餐包那款和炒粉糰最有興趣 :P

    回覆刪除
  16. 有d甜品要熱先好食, 凍芝麻糊好怪.

    回覆刪除
  17. 我細個對中式甜點都無咩興趣 (不論冷熱)~~ 依家就....都會食下d懶傳統野~
    但西式個d我好多都鐘意, 可能因為外賣靚啦~
    咁王子你介紹左咁多款有邊款你學識左整呢依家??

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都冇樣鍾意食,學咗搵邊個食呢?

      刪除
  18. 好正! 全部我都想試!
    我都麻麻地中式"熱"糖水!
    但西式凍熱dessert我都like !
    你"熱"底呀? 熱飲係咪都唔like呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真係唔多like飲熱飲架. 原來呢啲係"熱"底.

      刪除
  19. 講開甜品,我啱啱轉旅行真係大開眼界呀!

    回覆刪除
  20. 除左心太軟,其他d甜品睇落好好味wor,

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.