2015年8月30日星期日

Gmunden 2

喺Gmunden第一日仲去咗Kammerhof Museen.

間博物館主題都幾雜。有當代藝術。

Schloss Cumberland介紹。唔睇都唔知原來Schloss Cumberland係英皇King George I 嘅後人嘅宮殿。因為德國走向共和國而要流亡嚟Gmunden.
Gmunden嘅鹽業。

Gmunden出名係佢嘅陶器。而博物館有個大家日日都用嘅陶器展覽。。。
尿兜。

痰罐(上層)
1938年德國出嘅男士坐廁。
Franz Joseph皇帝喺Bad Ischl 時用嘅馬桶。
把刀係𠝹報紙去清潔用.
女士部位清潔盤。
手提版。
呢個連埋個噴液體嘢去清潔。
百幾年前啲樓自來水未入屋。 只係每層樓有公用水喉,所以要拎下面個嘢去攞水用.
日式踎廁
奧國廁所品牌Laufen嘅古董。

廁紙架.
美式廁所。
廁紙
搞笑定真嘅呢? 為咗衛生起見, 要有閉路電視。
1925年廁紙
BB馬桶,我估係唔識坐嘅用.
小朋友馬桶
茅廁
香港嗰間執咗未呢?
另一個展區係聖誕馬槽。
仲有呢啲新機內亞展品。
有乜用呢呢個???  哈哈哈.
另一邊又講下尼泊爾
最後幫襯吓個廁所。有蓋尿兜好多餘啫.

55 則留言:

  1. 座廁都咁多花款,靚嘅好似單薄咗d,爆咗就慘囉。

    回覆刪除
  2. d痰罐如果依家擺係鋪頭,d煲痴一定當佢係煲用XXD
    古董廁所好靚
    果時D廁紙好似雪梨紙咁.

    回覆刪除
    回覆
    1. 痰罐真係幾似裝汁用.
      我估會刮pat pat

      刪除
  3. 入錢個蓋先至自動打開?
    十急咪等唔切開蓋。

    回覆刪除
  4. 古典廁紙,望落好似都幾好!

    回覆刪除
  5. 廁所品牌Laufen嘅古董...好靚呀!

    回覆刪除
  6. BB馬桶??佢隨時黎料哠喎,點知幾時要放佢上去呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又係喎. 係咪咁所以依家冇人用呢?

      刪除
  7. 閉路電視係監察"遊客"係度小便呀.....哈哈哈

    回覆刪除
  8. 花紋尿兜好靚,似裝飾品
    男士坐廁果個有乜特別,點解只係男士用?

    回覆刪除
    回覆
    1. 花紋尿兜種花好襯我估.
      兩邊唔同色係fix咗嘅廁板. 前面冇,即係好似日式U型廁板咁,企喺度開細時唔會滴喺廁板上.

      刪除
  9. 千祈咪俾大陸蝗虫見到, 幾優雅都照射.

    回覆刪除
  10. 想起而家有D屋仲有嘅 bidet

    回覆刪除
  11. 強國人應該買返個手提版(第13張):p
    咁你有無發覺美式廁所有乜唔同?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你估吓美式廁所同歐洲式有咩唔同呢?估完先可睇下面啲留言 :p

      刪除
    2. 估咗先,唔准偷睇 :p

      刪除
    3. 仲偷睇?你以為我唔知?:))

      刪除
    4. 好啦,開估,美式廁所內嘅水線係比歐洲高,啲水係差唔多1/3至1/2滿。
      好多歐洲人話唔明點解花旗啲廁所內嘅水線做乜咁高嘅,怕 all C 時啲水會彈上嚟。另外又話唔明點解公共廁所門嘅間隙咁鬼寬,無晒私隱喎。睇圖片你就知條間隙係幾咁寬,一直睇落去最尾有人問點解廁所咁多水:
      http://www.buzzfeed.com/robinedds/i-can-see-you#.qkVbYzLy8

      刪除
    5. 開估嗰個留言竟然被失蹤,google唔想比你知?:p

      刪除
    6. 未去過美國喎!唔知喎!

      刪除
    7. 我去過都唔知喎. 搵吓spam留言開估先.

      刪除
    8. 個人經驗水線高開大時先唔彈上嚟呀!
      呢個我記得一個(真)笑話.我有個New Zealand friend嚟HK(西人),間酒店個廁所就係水線高嘅款。但係佢以為塞廁所,去投訴。哈哈.
      奧地利廁所就冇彈上嚟嘅問題。 等我搵搵番篇舊blog卑你哋睇.
      美國廁所個gap 我o係美國機場見過。我以為係保安原因咋.

      刪除
    9. 奧地利廁所
      http://ohtria.blogspot.co.at/2009/08/blog-post_11.html

      刪除
    10. 咁你有無同你個 NZ friend 解釋,阻止佢去投訴呀?
      保乜安吖?美國廁所個gap度度都係咁,唔單止機場係咁

      刪除
    11. 睇咗你遍舊blog,乜你度都有大缸水嘅廁所(第3張相)?
      歐洲啲廁所唔係都好似第2張相咁少水咩?就係小水先唔會彈上嚟,水線高開大時先會彈上嚟呀!
      你試吓裝兩杯水,一杯半滿,另一杯般1/5滿,然後將隻雞蛋(或任何野)喺上面跌落杯水度,睇吓邊杯啲水會彈上嚟,梗係多水嗰杯會彈啦!

      刪除
    12. 佢講番我知佢做咗傻事,已經阻止唔到。
      喺美國印象只係去過機場公廁咋.
      水線高嗰個個加國酒店廁所。
      試吓>> 但係我用家經驗多水嗰個唔彈!!

      刪除
    13. 多水個廁所距離近呀嘛!得兩三吋彈唔到就奇!除非你特登坐到高高喇。

      刪除
    14. janejane 講得啱 :)
      除非你特登坐到高高喇 <-- 唔通王子好似強國人咁企上廁所all C? :))

      刪除
    15. 用家經驗唔係咁喎. 我要專題研究吓,話唔定會攞諾貝爾獎。
      btw啱啱睇咗呢個video, around 1:05:18 有個瑞典廁所,又係好唔同.
      https://www.youtube.com/watch?v=jpGp_3TjAEE

      刪除
    16. 咁可能你只係用過一兩次咁啱無彈上嚟啫,仲有,如果你事前舖一張廁紙落水度,會無咁易彈囉
      日本太太我都有睇幾集,個瑞典廁所幾好,記得無幾耐之前你都提過奧地利攪差唔多嘅野,話要收集啲C去發電(唔知有無記錯)

      刪除
    17. 咁啱無彈上嚟>>乜我咁好彩吖.
      冇記錯

      刪除
  12. 望住把刀同埋D古代tissue...覺得自己好幸福

    珮夫人

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.