2015年8月17日星期一

Weissensee上

8月11至14 因工去參觀Weissensee。Weissensee係奧地利水質最好嘅湖。又因為佢係由東到西,日頭任何時間都有太陽曬到,好多人都鍾意嚟呢度玩水上活動。
酒店話有自家湖邊供客人使用.但係酒店去湖邊都幾遠吓.

酒店嘅湖邊範圍
隔籬有遮嘅係另一酒店嘅湖邊,非請勿進。


大部份湖邊都係私人擁有,圍起晒,冇可能湖邊慢步㗎。


另一角度睇吓私人擁有嘅湖邊 
 難得有一兩個缺口,公眾可以落水.





有班𡃁仔跳橋。


Weissensee Haus出面係一個小廣場。Tourist information都喺呢度.
 呢個係農民儲禾乾草嘅架. 相中呢個活化咗做招牌。
 水上活動唔啱我. 有日就玩吓nordic walking,學吓基本步法。
8月14啱啱遇上呢度每週嘅市集。係咁大,冇乜嘢睇.
 呢個模有乜用呢?? 下回分解。
有晚食咗飯行吓. 湖邊好靜,隔籬酒店湖邊有pair男女裸泳添.

34 則留言:

  1. 個模會不會用來做肥皂呢????

    回覆刪除
  2. 湖光山色……春色無邊!

    回覆刪除
  3. 我會扒獨木舟去湖中釣魚。
    模嘅花邊同月餅一樣喎!係餅模。
    對情侶唔衹祼泳咁單純喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 釣魚你識?定係開工時釣魚??
      餅模....呢個太厚了.
      我撞破咗人哋嘅好事。如果我靜靜哋可能有live嘅四仔睇. kakakaka

      刪除
  4. 個模嘅用途要下回分解, 即係, 唔係烘焙模咁簡單啦.
    3個小女孩划艇, 唔駛穿救生衣架? 危險喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係食o既,但唔係烘焙囉.
      我估佢哋好熟水性。

      刪除
  5. 王子份工好好, 成日都可以周圍去 ^^

    回覆刪除
  6. nordic walking我學極個節奏都麻麻,放棄咗lu

    回覆刪除
  7. 好想知個模要嚟做乜?

    回覆刪除
  8. 啲模係唔係整啫喱,雪糕之類呢?!!

    回覆刪除
  9. 之唔係牛油模囉!
    倒溶牛油入去再凝固,就有靚花款牛油.

    回覆刪除
  10. 我估個模用嚟整朱古力 :D
    nordic walking覺唔覺比平時行路更花體力?

    回覆刪除
  11. 睇咗咁多年你嘅生活,
    見你都好適應,
    香港真喺唔啱你。

    回覆刪除
  12. 有咁多品種魚釣....
    整朱古力?
    下次靜靜地帶埋夜視鏡去拍片kakakakaka....

    回覆刪除
    回覆
    1. 夜視鏡最平都要200歐一個. 上網睇免費四仔好過啦.

      刪除
  13. 天氣超好喎,依家幾多度呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰幾日好熱㗎廿幾三十度,維也納就三十六七度.
      但係呢幾日落過雨,得番十幾廿度.

      刪除
  14. 好靚, 搞到我想即刻飛來奧地利 :p

    回覆刪除
  15. 唔住酒店咪無得去湖邊囉?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔需要沙灘椅嘅可以喺啲缺口真接落水

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.