2016年3月4日星期五

學校新設施

2月24某報章報導維也納某間學校喺課室安咗五架健身單車。
話咁有助學生上堂留心啲(呢個我明,上堂唔會瞓囉),又可以健身。一舉兩得喎.

33 則留言:

  1. Google office及d公司都有啦, 晨早有啦

    回覆刪除
  2. 我覺得冇乜用咯,有少少嘩眾取寵作法!

    回覆刪除
  3. 五部機一齊用,個課室咪好嘈??

    回覆刪除
    回覆
    1. 又係喎,其他既學生咪集中唔到?!

      刪除
  4. 如果課程好沉悶,老師唔吸引,自己又覺冇興趣,唔瞓覺都會發白日夢唔聽啫。
    上完一節課成身臭汗,冇得沐浴更衣成唔舒服係好難集中精神。
    最後一節課,輪流用後,成班學生都係汗臭味,老師入到課室都暈低。

    回覆刪除
  5. 會唔會係小息或放飯時間先比踩啞? :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 上堂踩㗎!你冇睇圖咩?

      刪除
    2. 有圖未必有真相嘛 :p
      btw,你有無聽過韓綜節目「非首腦會談」?我啱啱睇咗第22集,頭30分鐘係講關於各國變界問題,有啲我記得以前喺你呢個blog度同你講過,仲有第75集有奧地利代表,我知你唔睇韓劇,但如果有興趣就去搵黎睇啦

      刪除
    3. 打錯,應該係:各國邊界問題 :p

      刪除
    4. 搵咗你講嗰兩集嚟睇,介紹唔同地方幾好睇,前半部都幾好笑.

      刪除
    5. 佢每集頭30分鐘都係用唔同主題去介紹唔同地方,的確係幾好睇
      第一集開始時各國代表逐一出場,到歐洲國嘅代表同主持行見面禮時,個肥仔主持好好笑呀 :))

      刪除
    6. 用我自己方式去搵,搵唔到第一集.

      刪除
    7. 咁你有無被坐洗頭艇?:p
      試吓呢兩個得唔得?
      http://www.bananaidolshow.com/5077.html
      http://kshowonline.com/kshow/2490-[engsub]-abnormal-summit-ep.1

      刪除
    8. 第一個得喎,有時間一定睇.

      刪除
  6. 構思唔錯喎 , 聽書冇咁悶 .

    回覆刪除
  7. 如果香港學校有此安排,後便五位同學有可能用作鬥快賭博:)

    回覆刪除
  8. 我當年去 gym 踩車, 都會係度諗其他野架, 都係發緊夢 ^^

    回覆刪除
  9. 我以為得google先會將個工作檯下面改跑步機TIM, 估唔到學生都要!!
    細個上堂恰眼訓, 傾計, 係人生必經階段啦, 呢樣設計都係多餘。況且得咁少, 又唔夠分喎~~

    回覆刪除
  10. 給過動學生使用,great idea!!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.