2016年6月21日星期二

Wir sind Wien (下)

上次出咗Wir sind Wien嘅blog後, 其實個活動係未完嘅。有啱睇嘅我都會去.
好似呢個話係Duftinstallation香味裝置藝術。第一次見到呢班人好似九唔搭八咁. 唔知係乜. 裝置藝術就唔見(以為). 另一日去另一個地點再搵,又見到佢哋. 
吓? 呢班人就係香味裝置藝術??? 男人除, 放屁....唔算係香味卦。

第九區嘅Strudlhofstiege階梯.
呢日有個爵士樂工房JazzWerkstatt。
Btw個場似難民營,好心佢用把遮啦.

同一區嘅一個公園有個非洲歌舞Afrika Spielt。
唔知係咪非洲人嘅時間觀念唔同.遲咗十幾廿分鐘先開始。





又去過第十一區. Hörbank Wien呢張椅你一坐落去就會開始講古.有唔同嘅人講吓佢哋嚟咗維也納生活嘅點滴。
Die Mobile Schuhfabrik流動鞋廠。
3D打印鞋底。
可能冇人嚟睇,看檔嗰個太悶了. 佢不停咁吹,由鞋底設計嘅難題,講到中國嘅廉價鞋,又講到全自動化生產以後啲人冇工做。。。 
另外呢日有啲活動本programme印錯地點,搵唔到嚟睇.
最後去第18區. 呢度算係奧地利嘅富貴區域.
呢日喺Kutschkermarkt街市有jazz表演。
富貴區街市冇人叫賣,感覺冇咁嘈。

35 則留言:

  1. 第一幅相有幾個女仔,王子對眼淨係掛著睇靚仔。
    即時造鞋要幾耐?貴喎!幾銀架?
    想知街市點叫賣架?埋黎睇埋黎揀跳樓貨平到笑。

    回覆刪除
    回覆
    1. 女嘅有乜形容喎.香汗?
      佢唔係賣㗎。我估主要係同人吹水.
      都係> 埋黎睇埋黎揀囉.

      刪除
    2. 香味……咋咋蒂用個鼻貼埋條靚仔度上上下下前前後後索吓索吓,然後問佢乜嘢係香味裝置,乘機博幪,可能個個味道都唔同,揀多幾個索吓。

      刪除
    3. 使唔使扮埋失明,要求用手摸?

      刪除
  2. 張椅坐左阿甘, 咪有排聽 @@

    回覆刪除
  3. 城市點點滴滴,豐富生活!

    回覆刪除
  4. 非洲人令我最懊惱嘅地方係,佢唔笑時,我唔知佢係咪黑緊我面

    回覆刪除
    回覆
    1. kakakaka,你呢個係咪爛gag?

      刪除
    2. 唔係呀,真人真事嚟㗎,因為我搬咗屋之後有新街坊,如果有好面色,睇落和善果啲我先會打招呼,所有民族都容易分,但係非洲人我真係睇唔出,所以咪懊惱囉

      刪除
    3. 係人都打招呼,自己冇蝕底嘅。唔使懊惱喎.

      刪除
    4. 我唔想自討沒趣,同縱壞啲口黑面黑,串串貢嘅人嘛

      刪除
    5. 專登同佢打招呼去打動佢囉.

      刪除
  5. 同一日去睇咁多嘢,行都行到腳軟…不過有音樂聽都好喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係同一日架. 同一個區(一日)睇大約睇兩個.

      刪除
  6. 香味裝置會唔會係班人綁喺大脾度嗰舊野發出香味呢?:p
    爵士樂工房又真係幾似難民營喎,得塊爛鬼布冚住 :))
    張椅你一坐落去就會開始講古 張椅有感應器探測有無屁股坐落嚟?你一起身佢會唔會即刻停止講古?
    流動鞋廠背景係住宅?啲露台好似好大!:p

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔似囉.
      用把沙灘遮你話係咪會好睇好多吖.
      你啱喎.我估係重量感應。
      係呀, 呢度係住宅區. 露台大唔大睇係點design啦.我見過一個把鬼嘅,個size只夠裝一個尿兜。

      刪除
    2. 個size只夠裝一個尿兜 <-- :)) 笑咗,咁咪連企位都無囉,應該叫尿兜台唔係露台 :D

      刪除
    3. 都仲係叫露台喎,要露啲嘢出嚟嘛. kakakaka

      刪除
  7. 成班人各有自己體味, 企係度就係香味裝置XXD
    講故椅同鞋廠幾過癮.

    回覆刪除
  8. 講古櫈唔錯,要整多幾張,最好重金禮聘王子配埋廣東話就perfectXXXD
    你有冇招集同鄉去舞龍舞獅舞貔貅?
    環境咁清靜,不如搬去18區住.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁到時我講乜好呢?
      舞龍舞獅舞貔貅...脫衣舞就識。
      18區唔近市中心,唔多方便。

      刪除
  9. 我返黎喇~~ :D
    年度大計令我再次執返起支筆...
    過黎探我啦~~
    http://m636m.pixnet.net/blog
    YAY :D

    回覆刪除
  10. 流動鞋廠的人難得你願聽佢講 , 梗係講過不停好過悶嘛 , 哈哈 !

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.