2016年7月18日星期一

Asian Barbecue Sauce

買舊豬腩切起條排骨,第一時間就係想整燒排骨。咁用乜BBQ汁呢?? 想亞洲風味,網上搵咗呢個. 
http://www.epicurious.com/recipes/food/views/asian-barbecue-sauce-106591

6湯匙海鮮醬,2湯匙醋,1湯匙魚露,1湯匙豉油,1湯匙蜜糖,1/3杯乾蔥蓉,兩瓣蒜蓉,1湯匙薑蓉,1/8茶匙五香粉, 1/3杯糖。
除咗糖所有嘢撈勻備用.用煲煲糖至焦糖,加入嗰坺嘢煮至杰,用得。 
我覺得海鮮醬本身都夠甜,咁我冇煮焦糖呢part ,直接撈埋啲嘢就用. 而海鮮醬個味好搶,搞咁多嘢只係食到海鮮醬個味. 下次可以直接用海鮮醬.

30 則留言:

  1. 其實因為個食鐠太多海鮮醬。

    回覆刪除
  2. 我覺得減少海鮮醬,加啲茄汁,應該會好啲

    回覆刪除
  3. 我用TnP的食譜,海鮮醬,ketchup和BBQ sauce,鐵三角,好好味。

    回覆刪除
  4. Bbq sauce 關魚露咩事呢?更加Asian 啲?

    回覆刪除
    回覆
    1. 懷疑係啦,但係焗出嚟冇魚露味。

      刪除
  5. 我嘅方法會用茄汁、OK汁、HP汁、喼汁、海鮮醬,當然也要加些糖啦!

    回覆刪除
  6. 呢碟望到都吸引~~個樣好似叉燒!!

    回覆刪除
  7. 只得嗰兩舊,使乜6湯匙海鮮醬咁多呀?:p

    回覆刪除
    回覆
    1. 你估賣嗰個傻嘅咩。搭骨呃秤邊只咁少。

      刪除
  8. 食咁多肥膩嘢有冇出去跑返幾個圈

    回覆刪除
  9. 你入厨多年, 唔駛時時跟足食譜喇 :P

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.