2016年8月24日星期三

Apple rose tarts

Post咗個Apfelrosentarte之後,有兩位blog友都介紹另一個apple rose tart。睇嚟真係易過我之前整嗰個。又玩吓啦。

兩個蘋果去心切片,浸檸檬水中叮佢三分鐘。現成酥皮橫切一開四,搽杏果jam,鋪上蘋果,灑啲肉桂,捲起,方入模中焗三十分鐘。
唔知係咪蘋果片隔水唔夠乾,焗時出咗好多水, 搞到個心好濕潤,似食包多啲。蘋果片又可能浸咗太耐,生晒銹。
評語> 呢個只係
睇唔好食。一樣係冇下次。

40 則留言:

  1. 試多次,改良下,可能會有好成績!

    回覆刪除
  2. 浸都可以生鏽,唔浸咪變黑炭,你真係唔係路.

    回覆刪除
  3. 你是否找錯蘋果品種,因我這邊有些蘋果,批皮切片後,又冇浸水好耐都唔會起銹,最多都係少少黃色。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知係咪蘋果嘅關係.

      刪除
    2. 唔好意思忍唔住搭爹,蘋果唔使點浸都唔起銹,係咪因為基因改造到連鐵質都無埋?有D令人擔心。

      刪除
    3. 你一講完就好擔心。

      刪除
    4. 我度啲生果嘅標籤都印有個PLU code,如果係8字頭即係基因改造,9字頭係有機,3或4字頭係有農藥,睇圖:
      http://i.imgur.com/RueJX.jpg
      你都係咪一樣我就唔知喇
      其實你唔使浸檸檬水,喺蘋果面頭查一層薄薄嘅檸汁就得啦

      刪除
    5. 蘋果我度只分有機定冇機。基因改造唔知係咪禁咗,唔多覺會標明。
      好多片蘋果喎,咪有排搽。

      刪除
  4. 都幾靚吖,試多次就出得大場面啦

    回覆刪除
  5. 即係啲酥皮唔脆,係濕濕地淋pat pat咁?

    回覆刪除
  6. 浸鹽水係咪可以防生鏽?

    回覆刪除
  7. 好靚仔喎,攞出去買都得啦

    回覆刪除
  8. 好樣過上次, 可惜唔好食, 你再改良下喇.

    回覆刪除
  9. 蘋果係咪應該好有難度架⋯

    回覆刪除
  10. 嘩)))))) 好靚呀!!! 下年情人節唔洗買花啦~

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.