2017年2月24日星期五

Miesmuscheln à la Pesquière

好耐冇買青口食係因為去開嗰間廉價超市唔係時時有(真空荷蘭貨1kg 4歐)。
平時煮通常求其放啲蔬菜一齊烚. 今次跟法國電視名廚Julie Andrieu法國東南嘅煮法。

三個番茄,一個大洋蔥,一個小甜青椒,鹽,胡椒,200ml 橄欖油,100ml 白醋。 
所有材料切粒,同油醋撈好,重手調味. 伴以2kg 烚熟青口食.
食譜建議青口凍食, 味道唔錯。其實走咗啲殼咪即係青口沙律囉.

29 則留言:

  1. 青口好食,鍾意白酒煮

    回覆刪除
  2. 我呢邊新鮮青口又平又正,好多時都係唔使4蚊1Kg,真空包裝就貴多兩蚊左右!

    回覆刪除
  3. 你哋青口價貴我哋一倍呀

    回覆刪除
  4. 你度啲海鮮係咪只有急凍,無新鮮嘅呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 新鮮嘅都有,但係要去唔多見嘅魚檔囉.

      刪除
  5. 回覆
    1. 剩肉我見過只有急凍,罐頭同樽裝咋.

      刪除
  6. 咁樣整應該剝咗啲殼啦!啖啖肉方便食。啲多鬼餘嘅殼係充撐場面啫。

    回覆刪除
    回覆
    1. 最後我都好似你咁講,剝咗殼啖啖肉.

      刪除
  7. 我唔鐘意睇佢個新節目, 佢同個名廚一齊拍, 無左以前個種家庭味
    BTW, 我唔覺佢係名廚, 我睇佢D節目, 佢主要都係介紹多

    回覆刪除
    回覆
    1. 我冇睇過佢啲節目(唔知呢度有冇得睇),本書話佢係名廚我就信囉.

      刪除
  8. 起肉再加多啲菜整沙律仲正

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.