2017年7月10日星期一

椒鹽豆腐

椒鹽豆腐喺香港我家飯桌唔會出現嘅餸,食都係出街食.諗諗吓真係有十幾年冇食過.
http://www.christinesrecipes.com/2014/12/salt-pepper-tofu.html?utm_source=feedburner&utm_medium

材料: 硬豆腐 240g, 生粉, ½ 個洋蔥切粒, 蒜蓉 1茶匙, 1隻紅辣椒切條, 紹酒 1茶匙, 生抽 1茶匙,蔥粒
調味料:鹽 ¼ 茶, 五香粉 ⅛ 茶, 糖 1茶匙 
把豆腐切丁。滾水放入 1茶匙鹽。略煮5分鐘。乾水分。放在廚房紙上,吸去多餘水. (話咁做啲豆腐煮時唔會出水喎.呢個步驟我冇跟。最後又真係出水喎.關唔關事㗎?)
把調味料撈好。灑少少喺豆腐兩面。撲上生粉。 把豆腐各面煎至微黃色。盛起,備用。 
用原鑊,再加少許油,爆香洋蔥,蒜蓉。落辣椒炒炒。豆腐回鑊,灑上酒,倒入生抽。灑上餘下調味料,炒勻。加蔥粒。
呢個好好食,好似酒樓食嗰啲。

24 則留言:

  1. 又要整又要懶,抵你😏
    用嫰豆腐炸完外脆內軟仲正😋

    回覆刪除
    回覆
    1. 嫰豆腐我麻麻.鬼佬硬豆腐啱我多d.
      真係要略煮先??

      刪除
  2. 這個在我家飯桌也不會出現

    回覆刪除
    回覆
    1. 又唔難煮,真係要問吓太后娘娘點解。

      刪除
  3. 我返香港買來食,我怕咁多水,彈油呀。

    回覆刪除
  4. 我見啲酒樓係用猛火來炸,然後才用你講的調味料與酒翻兜!

    回覆刪除
  5. 關事㗎,因為煮過啲豆腐唔會出水,唔會彈油。

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 我呢邊間間西超都有鬼佬硬豆腐

      刪除
  7. 回覆
    1. 我呢度好普遍。但係鬼佬嘅係硬身。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.