2017年8月24日星期四

科隆

8月6至9, 兩日三夜都係喺科隆. 其實冇乜嘢特別想睇.所以係hea多.

某晚去附近食飯。係一間好多書嘅餐廳。提供多國食物。
友人嘅炸德國餃Maultaschen。幾好食. 我就食咗個巴基斯坦咖喱雞。
喺德國一定要去入番啲貨。鄉下仔未見過黑色紙巾。唔知有乜好,冇話有竹炭喎。
仲興?
去開嗰間超市有個俄國貨架. 見有樺樹汁. 聽波蘭友人講過波蘭都有人飲. 咁試吓啦. 
我估佢原本係冇味嘅,添加咗薄荷,糖。幾好飲。如果維也納見有都會再買。
8月9就返維也納了.

32 則留言:

  1. 你主要去入貨啫
    點止黑,紅黃藍綠紫花乜都有
    白樺樹汁我飲過,本身微甜好味,仲好有益排毒,美白,你一定要入返幾貨櫃先得☝🏻

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為熟地頭,入貨方便。
      乜花都有係咪架?
      聽你啱講我下次要入幾個貨櫃白樺樹汁.

      刪除
  2. 這品牌黑色版本,第一次見。

    回覆刪除
  3. 乜有黑色!抹完黑色污漬張紙巾都睇唔到,唔知有乜好呢?
    排毒消脂,樹汁好有益。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係唔知有乜好,又唔見有廣告。

      刪除
  4. 我諗你個度啲天氣,用紙巾的機會唔多(我講係抹汗)?

    回覆刪除
    回覆
    1. 抹汗我估一年有一個月要用到啦.

      刪除
  5. 我見過黑色紙餐巾(包住刀叉),但未見過黑色紙巾,你平時出街都要帶紙巾咩?
    樺樹汁就算維也納唔見有,都應該可以網購㗎,amazon應該有

    回覆刪除
    回覆
    1. 我帶㗎。抺鼻啦,抺面油啦.
      食品我又真係未試過網購。

      刪除
    2. 抺面油用吸油紙,藥房或化妝品店有售

      刪除
    3. 我度某啲食品係網購仲平過去舖頭買

      刪除
    4. 吸油紙我唔覺呢度有.有冇邊隻用開嘅西方品牌可介紹?

      刪除
    5. 網購食品冇乜信心。

      刪除
    6. 你可以去The Body Shop搵吓,我用過佢哋嘅吸油紙,唔錯,但我好耐無再用啦,因唔覺得面油嚴重,唔知佢哋仲有無得賣

      Clean & Clear一般藥房有
      https://www.amazon.de/Clean-Clear-U-BB-1685-Absorbing-Sheets/dp/B00005AVC7/ref=pd_bxgy_194_img_3/261-3638666-9261746?_encoding=UTF8&psc=1&refRID=665Z3BFC4N17C81Q18BP

      Crabtree & Evelyn你度嘅商場應該有

      資生堂有吸油+吸汗紙,你可以試吓,但貴
      https://www.amazon.de/SHISEIDO-PURENESS-%C3%96l-KONTROLLE-L%C3%B6schpapier-St%C3%BCcke/dp/B000186X7A

      網購食品同喺舖頭買嘅一樣之嘛,又唔係叫你去淘寶買,點會無信心?外國網站一般唔會賣假貨


      刪除
    7. btw,其實你可以用包禮物嘅蠟紙(gift wrapping tissue paper),文具舖有售,我試過真係可以用嚟吸油,但就唔知衛唔衛生,你可以google "diy oil blotting sheets"教你自製,有人話用coffee filters都得,我未試過,又有人話用parchment paper(焗蛋糕嗰啲臘紙),我試過ok,但都係包禮物蠟紙好啲 :p

      刪除
    8. 咁多介紹.都係用紙巾方便啲。

      刪除
    9. 車! 打咗咁多字諗住比你有多啲選擇,原來你混吉 Xb

      刪除
  6. 黑色紙巾唔多敢用喎@@
    德國餃裏面啲餡係咪菜?

    回覆刪除
    回覆
    1. 黑色紙巾清潔白色液體時可能睇得清楚啲。
      印象好似係菜蓉芝士。

      刪除
  7. 黑色紙巾...若HK有也想買來試下! ^^

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.