2017年9月26日星期二

Amaranth-Käse-Frikadellen

最近blog友講我先知Amaranth即係莧菜.其種子就係西人好吹捧嘅super food。我有一包喺屋企,唔記得又買一包。但係又買錯喎. 買咗包爆過嘅,都唔知點用. 屋企原有嗰就整呢個丸子Amaranth-Käse-Frikadellen。
125g 莧菜籽, 350 ml 湯,一隻蛋,一湯匙麵包糠,鹽,胡椒,一湯匙榛子碎,一湯匙芝士,一湯匙番茜碎。  
莧菜籽用湯煲三十分鐘。待涼。然後所有餘下材料撈勻。(其實好濕吓.自己因應口味同濕度執生啦).再上麵包糠炸.
我就幾like。但係宴客時有人唔多欣賞。可能唔係人人接受到個味啦.

12 則留言:

  1. 但凡健康食物都唔係咁受歡迎。
    陣味好濃烈架?
    同藜麥比較,邊個好食啲?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有陣味囉.我覺得唔係好濃烈啫.
      藜麥好食啲.

      刪除
  2. 呢d嘢你入咁多貨做乜
    果樣好似未炸咁

    回覆刪除
  3. 呢樣嘢喺超市常常有得推介,試食過我覺得都係一般啫!
    真係有啲乾身。

    回覆刪除
  4. 我家嘅健康食物唔係咁受歡迎, hahahaaa

    回覆刪除
  5. 點解會買錯?個包裝袋應該有個透明窗口仔比你睇吓入面係乜掛?
    爆過嘅可以用嚟當cereal食,加牛奶,豆漿,乳酪,水果

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為減價兩個字沖昏咗頭腦。係有樣睇同寫明㗎。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.