2017年9月19日星期二

新舖

樓下開咗間新舖.我梗係去八吓啦.
西人舖頭有雞腳乾買??大家估係乜舖頭呢? (想估嘅唔好咁快拉落去睇!!)

係寵物店嚟嘅。我極少去寵物店真係大開眼界.有玩具,用品,保健食品,凍肉,食糧。但奧地利嘅寵物店冇寵物買嘅。
食品款式好多,有馬肺。
駱駝胃. 仲有好多騎呢部位.

30 則留言:

  1. 騎呢部位🙅……咁鞭呢?

    回覆刪除
  2. 各款食品,我都不會吃!

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子會迫你食佢嘅狼心狗肺。😱

      刪除
    2. 哈哈,我都唔食o既.
      狼心狗肺搞一爺專有啦.

      刪除
  3. 依家d寵物用品,食品,玩具同人嘅不相伯仲啦,你有冇覺得你都冇咁多嘢食/玩呀😅

    回覆刪除
  4. 我估到係 for pets,不過在英國都未見過有雞腳。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都同你一樣估法,我這邊都係冇雞腳,豬耳朵就大把…

      刪除
    2. 人食o既雞腳應該有吧。
      Shu Siu> 豬耳係新鮮o既?

      刪除
  5. 我係猜。。巫術用品店。。。
    其實其他的東西都似。。巫術用品啊!
    哈哈!

    回覆刪除
  6. 不如你買包雞腳整鳳爪食,可以頂吓癮 XD XD XD
    你啲鄰居多唔多養寵物呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔食鳳爪o既.
      有一兩戶養狗囉.

      刪除
  7. 如果係開sex shop我諗王子仲會大開眼界......XXXD

    回覆刪除
  8. 下...比寵物架? 肥人真係第一次聽.....馬肺...會唔好太奇怪呀~?!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.