2017年9月13日星期三

Gimbap韓式飯卷

Gimbap韓式飯卷想整好耐㗎喇。但係飯卷個靈魂--黃色嘅醃蘿蔔通常都一大碌。睇見都卻步。
有次喺韓超見過有細細pack,切好一條條嘅。到想買時又冇貨。最近佢終於入咗貨,買咗包。

食譜參考咗兩個。
https://www.youtube.com/watch?v=kxJuGq5ciNI
 https://www.youtube.com/watch?v=Y-Y9CXGRJPU
綜合兩個食譜。我個版本個餡有> 
菠菜葉煮熟,揸乾水,撈啲蒜蓉,鹽,麻油備用.
牛肉碎落蒜蓉炒熟。豉油,鹽,胡椒調味.
蛋發好,落少少鹽。煎蛋皮後切長粗條。
原本兩個版本都有煮熟嘅紅蘿蔔絲。我就用咗假蟹柳。
黃色醃蘿蔔同啡色嘅唔知係乜東東.
飯落麻油,少少鹽,撈好.待涼備用。
捲好嘅飯卷喺紫菜度搽啲麻油。

鄉下仔未食過,唔知要唔要點豉油食.但係就咁食已經好好味.

20 則留言:

  1. 冇黃醃蘿蔔用泡菜仲和味啦😏
    咩叫啡色唔知係乜呀?放咗入去都唔知😓

    回覆刪除
    回覆
    1. 泡菜我就咁齋食好過啦.
      真係唔知係乜喎,又唔記得睇過德文label.

      刪除
  2. 我唔會點豉油食
    我好耐無食呢個, 好掛住佢添

    回覆刪除
  3. 原來你未食過,你度韓超無整好嘅賣咩?我以為好普遍添
    gimbap 唔使點豉油㗎,啲餡料已經夠味,除咗牛肉同蟹柳,可以落吞拿魚同kimchi,kimchi係可以齋食,但放入gimbap度即係加辣,有另一返風味
    啡色嘅係burdock root呀,bibimbap 都會用佢,有益㗎,食多啲
    我度啲黃色醃蘿蔔,無論邊隻牌子,個包裝袋都會寫明含致癌物質,你睇吓你個包裝袋有無寫?
    你個包裝袋係咪寫咗2017年8月15日到期?過期貨?

    回覆刪除
    回覆
    1. 韓超冇熟食賣㗎。
      咁下次試試落kimchi.
      有益咁要買多啲。
      咦?係喎,係咪過咗期㗎?有冇人識韓文呢????

      刪除
    2. 你張相唔清楚,睇唔到個日期之後嗰幾個咩字,但你可以去google translate嘅手寫版(click個鉛筆符),跟住包裝袋上面嘅字一筆一畫寫再翻譯
      係過期貨咁點算?掉咗佢?攞返去超市換?
      我想知個包裝袋有無寫含致癌物質㗎?

      刪除
    3. 食晒,個packing掉咗啦.
      有無寫含致癌物質要下次買先知喇。

      刪除
  4. 我唔知韓國有這樣的飯糰,搵日去韓國舖頭睇下。

    回覆刪除
  5. 彈牙中式魚蛋(片)、爽口沙葛都夾。
    人哋有加紅蘿蔔同牛蒡,含高纖、維他命同礦物質,均衡晒成個飯糰嘅營養,你仲乜踢走佢哋咁精叻。

    回覆刪除
    回覆
    1. 啡色嘅唔知係乜東東可能就係牛蒡.

      刪除
  6. D相影得唔太夠光,是室內燈光不足嗎?

    回覆刪除
  7. 好味呀,又可以帶去辦公室當午餐

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.