2018年1月12日星期五

歲月摧人

呢兩日喺度煲紅白同日本唱片大賞。
睇節目先知以下嘅高中舞蹈社嘅video喺舊年日本極紅,yt有三千萬click。我真係後知後覺.

唔知係咪佢哋帶挈,荻野目洋子可以鹹魚翻生。以下係日本唱片大賞中嘅演出。可見歲月摧人.
 
突然想睇埋陳慧嫻嘅跳舞街 .

27 則留言:

  1. 我更加唔知,完全冇留意呢d

    回覆刪除
  2. 遇啱新年去日本都會捧紅白場,上次睇已經係2015年

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇紅白對我嚟講係一個童年回憶。

      刪除
  3. 我喺面書知道,不過唔知佢哋上紅白。

    回覆刪除
  4. 前排先有人講起荻野目洋子
    以接近50歲, 佢算係OK喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能就係因呢個舞蹈團先有人記起佢.

      刪除
  5. 哈哈…紅白唱跳舞街嗰班大媽,跳的舞好睇過廣場大媽舞好多!

    回覆刪除
  6. 呢part 舞我有睇。 人梗係會老啦,自己日日照鏡唔多覺啫。

    回覆刪除
  7. 紅白?我以前睇過一兩年咁大把

    回覆刪除
    回覆
    1. 你年輕。我細個時每年農曆年電視都會播。

      刪除
  8. 如果唔係間學校拎番呢首歌出黎比賽, 我估都唔會出返黎, HAHAHAA
    班學生雖然拎第二, 但都已經比拎第一紅好多呀!

    回覆刪除
  9. 王子, 紅白有完整全場版可以睇架白,而且呢個MV及荻野目洋子之前仲上過其中一集 Music Station 架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呀。我搵到嚟睇.
      Music Station我都有睇.

      刪除
  10. 今年紅白壓軸係咪安室?唔記得咗睇添

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢最後一次紅白.唔記得係咪壓軸,但係好後先出.

      刪除
    2. 答句咀,今年紅白壓軸是柚子樂隊呀. ^^

      刪除
    3. 柚子初出道時我幾鍾意聽㗎。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.